Cities Skylines II - Ultimate Edition
Preorder Bonus: Landmark Buildings Set your City apart with 9 Unique Buildings based on famous landmarks from around the world. Included is also a map based on the geography of Tampere, home of Colossal Order. Cities: Skylines II: Ultimate Edition gives you access to the base game, as well as the Expansion Pass. This includes the San Francisco Set, Beach Properties Asset Pack (Q4 ‘23), two Content Creator Packs (Q1 ‘24), the Bridges & Ports Expansion (Q2 ‘24) as well as 3 Radio Stations paired with each release (Q4 ‘23, Q1 Q2 ‘24). If you can dream it, you can build it. Raise a city from the ground up and transform it into the thriving metropolis only you can imagine. You've never experienced building on this scale. With deep simulation and a living economy, Cities: Skylines II delivers world-building without limits. Lay the foundations for your city to begin. Create the roads, infrastructure, and systems that make life possible day to day. It's up to you – all of it. How your city grows is your call too, but plan strategically. Every decision has an impact. Can you energize local industries while also using trade to boost the economy? What will make residential districts flourish without killing the buzz downtown? How will you meet the needs and desires of citizens while balancing the city's budget? Your city never rests. Like any living, breathing world, it changes over time. Some changes will be slow and gradual, while others will be sudden and unexpected. So while seasons turn and night follows day, be ready to act when life doesn't go to plan. The most realistic and detailed city builder ever, Cities: Skylines II pushes your creativity and problem-solving to another level. With beautifully rendered high-resolution graphics, it also inspires you to build the city of your dreams. Deep simulation. AI and intricate economics mean your choices ripple through the fabric of the city. Remember that as you strategize, problem-solve, and react to change, challenges, and opportunities. Epic scale, endless possibilities. Cities: Skylines II lets you create without compromise. Now you can build sky-high and sprawl across the map like never before. Why not? Your city is you. Cities that come alive. Your decisions shape each citizen's life path, a chain of events that defines who they are. From love and loss to wealth and wellbeing, follow their life's ups and downs. A dynamic world. Pick a map to set the climate of your city. These are the natural forces you'll negotiate to expand your city amid rising pollution, changeable weather, and seasonal challenges.