Children of Silentown
"Accompany Lucy and her friends in this grim, beautifully hand-drawn adventure game. Lucy is afraid of the forest, just like any other child: every night, the echoing roars rob her of her sleep. Not even her dreams are a safe place where she could play. People disappearing is nothing uncommon in the village, but this time, Lucy is old enough to investigate on her own. Or so she thinks. Children of Silentown is a point & click adventure game telling a mysterious and endearing story. Explore the town and its dangerous surroundings, meet its quirky inhabitants, solve puzzles and master minigames. Accompany Lucy on her adventure to get to the bottom of what is haunting the strange Silentown... if you dare."