Cave Bad
Embark on a new roguelike adventure starring Oratio the Dwarf! Pick up your pickaxe and plenty of bombs as you set forth into treacherous dungeons in pixelated 8-bit style! Set in the same universe as Pity Pit, Cave Bad sees Oratio the Dwarf return for more action-packed exploration, this time dealing with demons from a top-down perspective and using every tool at his disposal against the demons of the underground. This roguelike adventure combines inspirations from genre classics with procedural generation to keep every run fresh and unpredictable. Take down baddies with melee attacks or lay bombs strategically. Solve puzzles, collect items, purchase new gear and push your limits to reach even higher scores!