Moon Hunters
Explore a 1 to 4 player co-operative personality test set in a rich, ancient world that's different every time you play. You have 5 days before King Mardokh and the Sun Cultists declare war on Issaria’s tribes. Multiple playthroughs of this short story will let you see it from different angles and uncover new sides to characters, conflicts, and narratives. Try out all 4 player hometowns and 6 player character classes, each with their own abilities and randomly generated upgrades as you build your mythology. Every action and choice you make contributes to your legend, as a constellation in the night sky. How will you be remembered?