Bullet Beat
Bullet Beat is a shoot'em up, where everything at the levels is in tune with the music, even shooting. Keep the combo to get stronger! Available in the game: - 8 different levels with unique tracks in the dubstep genre and more; - Chill Out mode; - infinite mode with fortress protection. Warning! This game contains fast flashing images. It may cause discomfort and trigger seizures for people with photosensitive epilepsy. Gamers discretion is advised. Safety first!