Beat 'Em Up Collection (QUByte Classics)
Beat 'Em Up Collection (QUByte Classics) brings together seven retro side-scrolling brawlers in one action-packed bundle: First Samurai, Second Samurai, Gourmet Warriors, Iron Commando, Legend, Sword of Sodan, and The Tale of Clouds and Winds. Fight through time and fantasy worlds in pure 16-bit style, now enhanced with modern features like rewind, cheats, screen filters, digital manuals, and full localization. A must-play for fans of classic beat ‘em ups!