Battle Axe
For as long as you and your people can remember, your homeland of Mercia has been held in the tyrannical grip of “Etheldred”; a despotic sorceress in the distant icy wastelands to the north. Every seven years she sends her armies south to handpick inhabitants from each township who will be subjected to a life of slavery, and they are never heard from again. A call is sent out to champions across the land pleading with them to put an end to her rule. An elf, a wizard and a marauder answer the call. Join this band of heroes on their quest the vanquish evil from the land once and for all!