Arise: A Simple Story
Arise is a journey through the bittersweet lives of two people where memories come alive and time bends to your will. YOUR ADVENTURE OF LOVE AND LOSS Set out on an emotional rollercoaster ride through the changing landscapes of memories lush with feelings of love and loss. MASTERY OVER TIME Control the flow of time and change your surroundings from the shifting of seconds to entire seasons. INSPIRED ARTSTYLE Enter the wonderful world of memories and feelings brought to life by the talented artists from Piccolo Studio. PLAYING TOGETHER Invite a second player to help you control time and enjoy the journey together.