Dragon Ruins II
As an adventurer party based in the capital city of Isigwere, take on a wide range of quests—from small requests by townsfolk, like dealing with goblins, to the queen’s grand command to defeat the dragon that awakened in the underground ruins. Can you stop the world’s destruction and rise as the legendary hero? - A dungeon crawler RPG where you grow stronger while exploring 15 dungeons. - Choose 4 members from 21 classes such as Fighter and Ranger to form your party. - Accept quests, hunt for treasure, and power up through auto battles. - Make use of new equipment and skills to gain the upper hand in battle. - Take on increasingly powerful foes and bosses in replayable runs.