Aerial_Knight's DropShot
Aerial_Knight’s Dropshot is a fast, stylish action shooter that throws you straight out of a plane and into the chaos. Take out enemies, dodge wild traps, and make it to the ground first. Filled with finger blasting, Dragons, Powerups, and a bunch of stuff trying to take you down midair. Don't let anything get in your way of becoming a legend! Just try to look cool & land in one piece!