One Piece: Burning Blood
Set sail with the Straw Hat Crew and collect your bounty in One Piece: Burning Blood, the most epic anime fighter this side of the Grand Line! Features – King of the Pirates - Take to the sea in this dynamic fighter staring the world’s favorite pirate crew. Use Devil Fruit, Haki techniques, and punishing combos to turn the tide in the ultimate 3 vs. 3 One Piece battle royale! Assemble Your Crew: Build your crew with a roster of 40+ characters each with unique abilities and battle tactics! Swap crew members on the fly utilizing strategic offensive and defensive Unity attacks! Select from a massive 60+ support characters to aid your crew in battle. Choose Your Side and Relive the Paramount War: Relive the drama of the Marineford story arc. For the first time in a One Piece game, fans can choose between either Luffy, Ace, Whitebeard or Akainu to experience the original story from a whole new perspective! Next Generation of One Piece: One Piece: Burning Blood is setting sail on Xbox One, the first One Piece game to hit a Microsoft console, ready to enlist a brand new crew of aspiring pirates!