Green Soldiers Heroes (Xbox + Windows)
This product allows you to download the digital versions of the game for Xbox and Windows. After a long and intense war. The army has created a machine to regenerate the bodies of the best soldiers. But due to the chemicals used in the regeneration process, the soldiers' skin turns greenish. Therefore, many of them do not return to society and live exclusively for military service. Features: - Third person shooter game. - Easy and fun achievements - Ideal for beginner players. - Earn coins to unlock weapons and new clothing colors. - Adjustable aim. - Levels with increasing difficulty Defeat the Desert invaders.