Relive the 2019 AMA Monster Energy Supercross season with 100 riders of both 450SX and 250SX categories, 15 official stadiums and tracks and, for the very first time, you have the possibility to join the Official Supercross Teams of the 2019 Championship in the career mode. Get ready for an amazing Co-op experience in the brand new compound inspired by the official Supercross test tracks! The addition of dedicated servers has made playing online even more fun! Challenge your friends in a Public or Private Lobby or play as a Race Director! Create, share and download an infinite number of tracks with the track editor. Create the track of your dreams or vote and download your favorite one. Race as a female rider to become the next Supercross champion! New ground and in-air physics, new rider models and new animations will create a more immersive experience and enable you to enjoy the Supercross world at its best!