The Premium Deluxe Edition includes Monster Hunter Wilds (main game), and the Monster Hunter Wilds Cosmetic DLC Pass! The following content is included: ● Monster Hunter Wilds (main game) 【Monster Hunter Wilds Cosmetic DLC Pass】 The Monster Hunter Wilds Cosmetic DLC Pass consists of 3 DLC packs, planned to release over time from the main game's release until Summer 2025, at a great value. ●Monster Hunter Wilds Deluxe Pack (Planned for release when the main game releases) The below 16 contents are included: ・Hunter Layered Armor Set: Feudal Soldier, Hunter Layered Armor: Fencer's Eyepatch, Oni Horns Wig ・Seikret Decoration: Soldier's Caparison, General's Caparison ・Felyne Layered Armor Set: Felyne Ashigaru ・Pendant: Avian Wind Chime ・Gesture: Battle Cry, Uchiko ・Hairstyle: Hero's Topknot, Refined Warrior ・Makeup/Face Paint: Hunter's Kumadori, Special Bloom ・Sticker Set: Avis Unit, Monsters of the Windward Plains ・Nameplate: Extra Frame — Russet Dawn *Deluxe Pack Bonus Item ●Monster Hunter Wilds Cosmetic DLC Pack 1 (Planned for release in Spring 2025) The below 16 contents are included: ・Hunter layered armor: 1 series (5 pieces), and 1 piece ・Seikret decorations: 2 ・Pendants: 6 (Color variation) ・Pose Sets: 1 ・Makeup/Facepaint: 1 ・Sticker set: 1 ・BGM Set: 1 ・Pop-up camp customization contents: 2 *This item affects apperances only. More details at a later date. ●Monster Hunter Wilds Cosmetic DLC Pack 2 (Planned for release in Summer 2025) The below 14 contents are included: ・Hunter layered armor: 1 series (5 pieces) ・Pendants: 6 (Color variation) ・Gesture sets: 2 ・Hairstyles: 2 ・Makeup/Facepaint: 2 ・Sticker set: 1 ●Premium Bonus (Planned for release when the main game releases) ・Hunter Layered Armor: Wyverian Ears ・Premium Bonus Hunter Profile Set ・BGM: Proof of a Hero (2025 Recording) *The bonus content listed above may be available by alternative means at a later date. *The Deluxe Pack content can be accessed after the the release date. The content for each Cosmetic DLC Pack can be accessed after the relevant pack releases at a later date. *This content can also be obtained separately. Please be careful of duplicate transactions. *Content details and release date may change without prior notice. *You may need to update to the latest version of the game to use this content. ■Monster Hunter Wilds The unbridled force of nature runs wild and relentless, with environments transforming drastically from one moment to the next. This is a story of monsters and humans and their struggles to live in harmony in a world of duality. Fulfill your duty as a Hunter by tracking and defeating powerful monsters and forging strong new weapons and armor from the materials you harvest from your hunt as you uncover the connection between the people of the Forbidden Lands and the locales they inhabit. The ultimate hunting experience awaits you in Monster Hunter Wilds.