Ash of Gods Redemption
Ash of Gods is a tactical turn-based RPG with rich lore and detailed nonlinear storyline about three heroes facing an ancient mythical evil. Captain Thorn Brenin, the guard Lo Pheng and scribe Hopper Rouley don’t yet know that the Reapers have returned and are planning to drown the world in blood so they can awaken the slumbering gods. The story can change at any time depending on your choices, sometimes leading to a character’s death. This won’t end the game, however, as the narrative continues without the hero but takes into account the consequences of his demise on future events. Don’t rely on a single tactic or a powerful team to win the game – the AI in Ash of Gods adapts to your gaming style and forces you to be more cunning! The Ash of Gods graphics are completely hand-drawn with the use of live action video, creating realistic and detailed animations.