The Adventure Pals
The Super Adventure Pals series is back for another action-packed story, but this time the stakes are higher, the characters are wackier and the pets are more… giraffeier? The sequel to the award winning Super Adventure Pals, ride your giraffe across an open world, discover secrets, bash up some baddies and enter a colorful world of laughter and adventure where using a giraffe’s tongue as a helicopter propeller is a legitimate means of transport. The game begins as a simple rescue story; Mr. B kidnaps your father in front of you and immediately the clock begins ticking. You must get him back before your Papa is turned into a tasty meat-based snack (garnished with a splattering of mustard and a side of pickles) in Mr. B’s burgeoning fast food empire. However, things are not as simple as they first seem and before you know it your journey takes you face to face with zombie pirates, giant evil trees, bosses made of breakfast foods, your very own evil clone and of course, post-apocalyptic dinosaurs! It will be a huge adventure, but with your friends by your side you can take on anything… can’t you?