Sektori
Sektori is an intense, fast paced twin-stick shooter infused with hard hitting techno music. Choose your upgrades carefully and create powerful builds to take on the relentless enemies and epic bosses on a constantly evolving battlefield. Sektori is a game that requires your complete focus, a game where the high-adrenaline visuals, music, and gameplay come together to transport you into another state of consciousness. Simple, pure gameplay. Quick runs. Lots of challenge and replayability.