My Universe - My Baby
Discover a new generation of baby simulation: feed them, bath them, change their diapers, play together… like in real life! Your baby needs you! Every action contributes to your baby’s happiness and love for you. Use all items at your disposal (toys, plushies…) to motivate them to carry out new actions (standing, crawling, walking...) and unlock more activities. All grown-up! Play with your newborn baby, witness their first steps and their evolution through dozens of minigames. Watch your child grow up in size and personality along the way! Parenting like a boss! Your efforts are rewarded: the more skills your baby learns, the more items and outfits you earn to personalise your experience.