Choose your ingredients, slice, prepare, plate and serve delicious dishes with style in fun mini-games! The MasterChef judges will evaluate your dish based on your performance and speed. Complete and unlock new recipes, challenges, and mini-games along your cooking journey! GET A SWEET CHRISTMAS PRESENT Start your cooking career with a box filled with fruits, nuts, sweets, 2500 prestige coins, and a unique whisk! LEARN TO COOK WITH MORE THAN 120 RECIPES! Make signature recipes from all over the world. Find your favorite dish and make it your specialty. From a Margherita Pizza to Sushi, what do you want to cook today? CHALLENGE MINI-GAMES Play dozens of mini-games with a twist! Challenges will take you to cook recipes with extra added difficulty. Will you be able to clear all of them? COOK WITH STYLE Create an avatar and customize its features as you want! Become the coolest chef and stand out by changing your outfit from a wide range of clothes, accessories, and aprons! UPGRADE YOUR COOKING GEAR By completing mini-games, events and challenges, you will be able to collect different cooking gear such as pots, utensils, plates amongst others, and upgrade them! Cooking utensils are a chef’s best friend! It is time to prove that you are a top chef!