Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara combines two timeless D&D arcade classics -Tower of Doom and Shadow over Mystara- into one definitive package. Battle through a rich fantasy universe with a host of new features, including HD visuals, drop-in/drop-out 4 player online co-op, customizable House Rules, leaderboards, and a trove of extras.