The Ultimate Edition includes: - The base game - Season Pass: 2 expansions, 1 mission, Assassin's Creed III and Liberation Remastered - Deluxe Pack: 2 gear packs, 1 naval pack, and temporary boosts In this action-adventure game, set sail for Ancient Greece to alter its fate. Fight in visceral battles on land and sea, shape your destiny from outcast to legend, and uncover secrets of your past. FIGHT AS A SPARTAN WARRIOR Forge your own odyssey in a world on the brink of chaos and become a legendary Spartan hero, fighting mythical creatures along the way. Charge into epic clashes between Sparta and Athens, with battles pitting 150v150 soldiers against each other. TRAVEL TO ANCIENT GREECE Make your way through wild landscapes, vibrant cities, and iconic historical sites. Sail across shimmering seas, climb towering mountains, and discover the heart of a civilization. CHOOSE YOUR PATH Your choices shape the world around you. Play in a living world that constantly reacts to your every decision: forge alliances, spark conflicts, and determine the fate of characters. Customize your gear, ship, and special abilities to become a legend.