Our fans spoke, we listened. NBA LIVE 15 arrives with the most photo-realistic visuals in franchise history and 500+ core gameplay improvements delivering a truly fluid, fun and authentic basketball gaming experience. Reimagined visuals drop you courtside alongside the biggest stars. With all new real-time physics in the paint every drive, post move and collision can be the highlight of the night. Add into the mix best-in-class online game modes and LIVE’s Synergy Sports partnership and you’ll never miss a beat during the NBA season with new content updated daily, all season long. This title is only available on EA Access.