Dark Alliance Deluxe Edition
We will be shutting down (shut down) the Dark Alliance servers on 2/24/2025 and it will no longer be available to purchase starting that day. The base game and all DLC are still available to play in offline single player by anyone who currently owns it. Dark Alliance brings to life the world of Dungeons & Dragons in an explosive action brawler filled with real-time combat and dynamic co-op. Frost giants and vengeful dragons roam unchecked through Icewind Dale as invading armies of evil grow stronger every day. Now four heroes must beat back the onslaught of creatures and defend against the dark. Choose your hero and join up to four friends to battle legendary monsters. Explore the frigid world of Icewind Dale as you vanquish unstoppable bosses, earn powerful gear, and unlock new abilities to take on even bigger challenges. Conquer Unstoppable Monsters Dark Alliance pits players against some of the most legendary monsters from the world of Dungeons & Dragons. Frost giants, Beholders, White Dragons—muster the strength to defeat them all against insurmountable odds. Fight Alongside Your Friends Join up to four friends and fight together in a dynamic co-op experience with explosive real-time combat. Unleash devastating combos as you topple unstoppable monsters too powerful to go it alone. Choose Your Hero Play as one of four distinct heroes, each with their own unique playstyle and customizable abilities. Complete missions and vanquish bosses to unlock new skills and earn powerful gear, allowing players to take on even bigger challenges. Brave the Frozen Landscape Dark Alliance brings to life the world of Dungeons & Dragons like never before. Explore the frigid and dangerous world of Icewind Dale as you defend your homeland from armies of abominable monsters.