7th Sector
Welcome to the 7th Sector, set in a mysterious cyberpunk world. Immerse yourself on this intricate path, solving different puzzles, facing its dangers, and collecting scattered information to discover the story of this world. Gain control over several different characters, each with their own abilities that can help you navigate the world’s devices and machinery. Some of your choices and actions will determine the ending of the game. Awards: - Best Indie Game (DevGAMM 2019) - Excellence in Visual Art (DevGAMM 2019)