Lawn Mowing Simulator: Landmark Edition
Experience the beauty and detail of mowing the Great British countryside in Lawn Mowing Simulator, the only simulator that allows you to ride an authentic and expansive roster of real-world licensed lawn mowers from prestigious manufacturers; Toro, SCAG and STIGA as you manage your business. Dino Safari first opened its doors in 1994 to capitalise on the mainstream obsession with all things prehistoric, and is proudly still going strong today. There are four main zones containing eight dinosaurs whose grounds need maintaining… if you’re brave enough! Britain’s finest Ancient sites are in need of a trim! Discover 4 new locations: The Royal Stones, Druid Tor, The Ancient Aurochs and Aurochs Hill. Due to their heritage status, they come with very heavy fines for any damage so be sure to cut carefully!