Skelethrone: The Chronicles of Ericona - Complete Edition
This Edition includes Skelethrone: The Chronicles of Ericona, plus The Jewel in the Skull DLC. Assume the role of Derek Ericona, a lord destined for death by treachery, who avoided it in favor of a more grim fate. You're in for a great adventure inspired by soulslike games. Bloodthirsty monsters, divine creatures and epic boss battles. The game’s story is shaped by choices that will define your journey. DLC: Embark on a mysterious adventure where the shadows of the past intertwine with the threats of the present. You will venture into the labyrinth ship of the mad genius Mardek in search of a legendary artifact – “The Jewel in the Skull”. Using this artifact, you can enter the Ghost World and uncover the truth about Demagrass, the brother of Queen Aurora, whose fate is enshrouded in mystery and intrigue.