House Flipper Hairdreser Bundle
HAIRDRESSER SIMULATOR: Create new hairstyles for customers. Cut, dye, and style to perfection. Enhance your skills and master the craft. Run your business and renovate your salon. Generate profit, hire employees - aim to the top! HOUSE FLIPPER: Handyman at your service! You've got to earn it around here before you purchase your first property. No worries though! Luckily, there's plenty of work at your fingertips! Take job offers from nearby residents - clean up, paint walls, install heaters, showers, and air conditioners, or even furnish their whole property! Once the grateful clients pay you for your solid work, it's time to get your own house.