Yakuza Complete Series
Get ready for an action-packed, beat em’ up adventure across Japan. Within all games of this complete collection, you'll play as Kazuma Kiryu, a legendary Yakuza known as the ‘Dragon of Dojima’ as he fights to protect those he loves. This bundle includes all 7 games from the critically acclaimed Yakuza series. Yakuza 0 - Discover the glitz, glamour, and unbridled decadence of the 80s in this origins story featuring Kazuma Kiryu and series regular Goro Majima in an interconnected crime drama across Japan's neon-lit cities. Yakuza Kiwami – Take the fall for the murder of a crime boss and emerge from prison 10 years later to Yakuza clans on the brink of a civil war that hurtles you on an intense journey of sacrifice, betrayal, and love, fueled by your fists and unyielding resolve. Yakuza Kiwami 2 – Face down the ambitious and deadly foe known as the ‘Dragon of Kansai’, in an all-out war between rival Yakuza clans where two legendary dragons collide and only one can survive. Yakuza 3 Remastered - Kazuma Kiryu has earned his retirement on the sandy beaches of Okinawa. But when a deadly power struggle arrives on his doorstep, he’ll have to walk the streets of Kamurocho to escape his past for good. Yakuza 4 Remastered - When a dark secret brings a loan shark, a death-row inmate, a corrupt cop and the legendary yakuza Kazuma Kiryu together, the resulting war in Kamurocho might level the district to the ground. Yakuza 5 Remastered - Step up for a Yakuza experience of unprecedented scale! Follow five characters across five Japanese cities, each trying to achieve their dream. The connections between them bring them together, but the conflict that unfolds is nothing any of them could have predicted. Yakuza 6: The Song of Life - Step into Japan's criminal underworld in this explosive action brawler starring legendary yakuza, Kazuma Kiryu, who is hellbent on unraveling the truth around his daughter's tragic accident.