Garden Bundle
BUY -> RENOVATE -> SELL House Flipper is a unique chance to become a one-man renovation crew. Buy, repair, and remodel devastated houses. Give them a second life and sell them with profit! BECOME A GARDENER Have you ever thought of becoming a gardener? Thanks to Garden Flipper DLC it is now possible! Before you'll start planting trees and plans you'll need to get rid of trash and rubble. Mow the lawn, hew unwanted trees, tear out weeds and prepare your garden for a complete makeover! Map paths out, plant new trees and bushes and set flowerbeds. Explore completely new orders and discover innovative mechanics, which we've designed in association with professional gardeners! Step by step, sink in the world of plants. Transform desolated gardens into beautiful masterworks - let them shine under your management. And when you'll be ready to create your own garden...