Skelethrone: The Chronicles of Ericona
Assume the role of Derek Ericona, a lord destined for death by treachery, who avoided it in favor of a more grim fate. You're in for a great adventure inspired by Soulslike games. Bloodthirsty monsters, divine creatures and epic boss battles. The game’s story is shaped by choices that will define your journey.