PlayWay S.A.Simulation
This bundle includes: Recycling Center Simulator - a business simulator game with a first person view. Make money from garbage, collect raw materials for your recycling center from different locations, recycle them, make money by producing new products and improve your factory. Car Mechanic Simulator 2021 - Start as a fresh owner of a car garage and work your way to service empire. Get your hands dirty in highly realistic simulation game with great attention to details. Get ready to work on 4000+ unique parts and over 72 cars. Roll up your sleeves and immerse yourself into highly realistic garage environment.