My Little Universe
Go above and beyond the cosmos! The universe is vast and filled with adventures, mysteries to solve, and enemies to fight… who knows, you might even meet a few friendly faces along the way. Better yet, invite up to three of your friends to join you in the split-screen local co-op mode because it’s always more exciting with friends! EXPLORE! 9 mythical worlds and 65+ different dungeons, from mythology-inspired lands to hostile alien worlds await you and your friends. Filled with wonder and plunder, challenges and adversaries, your task is to restore these beautiful worlds to their former glory! GATHER RESOURCES! The worlds are filled with rich minerals ready to be harvested by your trusty tools, and mythical artifacts of untapped power guarded by powerful foes. Use more than 70 different gatherable resources to recreate lands long lost to a mysterious threat. RISE UP TO THE CHALLENGE! The universe won’t be restored that easily, and each challenge requires the proper tools for the job. Equipped with your trusty pickaxe, sharp sword, and sturdy axe, you’ll be thrown against 150+ different adversaries including mythical creatures, alien horrors, and even demigods! UPGRADE YOUR GEAR! With each planet comes new challenges and because of that, you have to stay prepared by upgrading to the newest and freshest tools, which will always keep you one step ahead of your opponents! Improve your weapon, tools, and armor up to 30+ levels! Just Enjoy The Adventure. Get entranced by the game’s cozy atmosphere, enjoy the relaxing soundtrack, and fall in love with the simplistic yet charismatic visuals. After all, it’s all about the journey and the friends we make along the way!