Outbound
Explore a colorful world and build your own cozy home on wheels. Craft workstations, and source energy from the sun, wind, or water. Upgrade and customize your vehicle, grow crops, and live sustainably off-grid with up to 4 players. Outbound is a cozy open-world exploration game set in a utopian near future. Start with an empty camper van and turn it into the home of your dreams - alone or together with your friends. Build and explore at your own pace. Collect materials, craft, and build in and on top of your vehicle with modular parts. Advance in technology and efficiently use energy to power your home. Explore Explore a colorful world in your electric camper van, powered by the sun, wind, or water. Discover iconic landmarks across diverse biomes. Build & Craft Build your moving base with a modular building system. Customize your vehicle with paint, decorations, and furniture to create your own perfect cozy place. Grow Create gardens to grow a variety of plants and mushrooms. Enjoy them fresh or cook delicious meals to stay healthy on the road. Best friends forever Adopt a new friend at the Paws & Whiskers Lodge who you can feed, pet, and train to help you. Play together Go on a road trip across diverse biomes and build your home on wheels solo or in co-op with up to 4 players online.