Takotan
Humanity’s last hope has tentacles! The world has been taken over by an alien invasion. On the eve of destruction, humanity calls out for help! Takotan is a retro shoot’em up inspired by 16-bit classics. Save the world from alien invasion by shooting and dodging your way through 8 action-packed levels with sinister bosses! Collect a variety of power-ups including lasers, bowling balls and ninja stars to take down enemies and defend the planet.