God's Trigger
Slay enemies with speed and precision in an over-the-top show of blood and explosions. Play solo or with others, make split-second decisions, dodge bullets, and use weapons and abilities to inflict violence in the most graphic way possible. When an Angel and a Demon team up to kill their way into Heaven and stop the apocalypse, bullets will fly and blood will be shed. Play solo or in with a friend and burst through a room in a matter of seconds killing enemies with a bucketload of weapons, special abilities, and melee options in a show of blood and explosions!