Little Mouse's Encyclopedia
INTERACTIVE ENCYCLOPEDIA Little Mouse's Encyclopedia is perfect for born explorers. Wandering around the lively boards, you’ll find animals and plants by yourself. Using a magnifying glass, you can reveal cards that contain interesting information and drawings. GEORGEUS ILLUSTRATIONS The graphic style of Little Mouse's Encyclopedia was inspired by classic fairy tales and... children's encyclopedias. This enchanting and original style makes the exploration even more enjoyable, and various animations breathe life into the surroundings. RELAXING MUSIC While playing, listen to pleasant, relaxing music and the sounds of nature, such as birds chirping or frog toads. EXPLORE THE WORLD With a brave mouse you’ll explore the area around its burrow, walk through the forest, sneak through the garden and swim in the pond. In each of these places, unique species of animals and plants await you. SO MUCH TO DISCOVER! During your wandering you’ll come across over 160 unique species, about which you can learn something interesting. AVAILABLE IN MANY LANGUAGES Little Mouse's Encyclopedia is available in 18 languages, including English, Japanese, German, Spanish and French. Immerse yourself in the extraordinary world of nature today with the brave little mouse!