Kao the Kangaroo A Well Good Bundle
The first expansion for Kao The Kangaroo is here! And it’s well good! Adding 5 new Eternal Wells to conquer and 5 new spooky-themed outfits to don, the Oh Well! DLC pack gives Kao plenty to chew on!