Cave Digger
Cave Digger is a mining adventure game that takes place in a small town of an alternative western universe full of mystery, dark humor and numerous experimental tools for the brave miners. Gear up to explore the town and the depths of the mountain. Excavate the bedrock, reap the rewards of mother earth and trade the mined valuables for new gadgets. How much riches will be enough? Will you be able to stop? What happens if you don’t? The answers to these questions and more will be found as you dig deeper into the mines!