WWE 2K23 for Xbox One
Pre-order the Standard Edition of WWE 2K23 and get access to the Bad Bunny Bonus Pack featuring global music phenom Bad Bunny as a playable character, and a ruby-tier MyFACTION card. The Bad Bunny Bonus Pack is included as part of the WWE 2K23 Deluxe and Icon Editions. * Pre-order bonus offer available through March 16, 2023. Offer is for the Bad Bunny Bonus Pack. For digital pre-orders, items will be automatically entitled. For physical pre-orders, items will be redeemed in-game via code provided in box. Terms apply Expanded features, gorgeous graphics, and the ultimate WWE experience. Hit the ring with a deep roster of WWE Superstars and Legends including Roman Reigns, "American Nightmare" Cody Rhodes, Ronda Rousey, Brock Lesnar, "Stone Cold" Steve Austin and more! 2K SHOWCASE: INTERACTIVE SPORTS DOCUMENTARY Play through the key moments and toughest opponents of John Cena’s storied 20-year WWE career. And in a franchise-first, take on the role of each marquee opponent - some of WWE’s greatest of all time - as you aim to take down Mr. Hustle, Loyalty, and Respect. IT’S WARGAMES The fan-favorite action-packed WarGames makes its debut in WWE 2K23 and delivers heart-pounding 3v3 and 4v4 multiplayer mayhem inside two side-by-side rings, surrounded by a double-steel cage! YOUR SHOW, YOUR CHOICES With MyGM, take the reins of a weekly show and compete against rival general managers for brand supremacy. Now featuring more GMs to choose from, additional show options, multiple seasons, expanded match cards, and more WarGamess for up to 4 players. YOU HOLD ALL THE CARDS Collect and upgrade cards of WWE Superstars and Legends to build the ultimate faction and compete for global dominance in MyFACTION, now featuring online multiplayer! DEFINE YOUR FUTURE IN MyRISE Walk through the curtains for your WWE debut and shape your career as a WWE Superstar with the decisions you make along the way through distinct storylines - The Lock and The Legacy. THE UNIVERSE IS ALL YOURS WWE Universe Mode is the ultimate sandbox that puts you in charge of WWE, from Superstar rosters, feuds, champions, weekly shows, and more!