Winters' Expansion
Bonus content: - Street Wolf Outfit for Rose (applies to Shadow of Rose content only) Note: This content is also available as part of Resident Evil Village Gold Edition. Please take care not to make duplicate purchases. Experience brand-new additional content for the award-winning modern horror masterpiece Resident Evil Village: - Third Person Mode: Play the main story from an entirely new perspective. - The Mercenaries Additional Orders: Three new characters join the fray, including the towering Lady Dimitrescu, who will now be playable for the first time. - Shadows of Rose: A new scenario starring a grown-up Rose, Ethan's beloved daughter, whose kidnapping as a baby kicked off the original Village story.