Tunche
Tunche is a charming hand-drawn action game with roguelike elements. Team up with your friends or play solo. Choose from 5 unique characters and restore peace in the Amazon rainforest! EXPLORE THE BREATHTAKING AMAZONIAN FORESTS Tunche is a charming, hand-drawn beat'em up hack and slash game with roguelike elements. Travel through 4 worlds, each filled with unique enemies, bosses, challenges, and stories. PLAY IN CO-OP Play solo or join up to 3 of your friends in a local co-op session to uncover the mystery of the forest and the secrets of Tunche! FIND YOUR OWN PLAYSTYLE Choose one of the five unique characters: Rumi, the sorceress, Pancho the musician, Qaru the bird boy, Nayra the warrior & Hat Kid from the highly acclaimed A Hat In Time. MASTER THE DIFFERENT SKILLS To overcome the evil beasts of Amazonian forests you will have to learn the skills and ultimate abilities, that will take you further through the story with each playthrough.