Download the Train Sim World 6: Free Starter Pack to get access to the TRAINING CENTER, a tailor-made environment designed to train you up with the fundamentals of loco operations! Learn the basics of passenger operations with the Class 323 & BR 146 Discover the complex controls of the Class 66 & SD40-2 Fan the flame of nostalgia by learning how to drive an 8F steam loco Navigate the Training Center environment and interact with junctions and switches, perform coupling procedures and more Discover information on operational practices like signalling, as well as how to use in-game tools like Free Roam Try your hand at mastering this introductory experience, as well as the in-game tools such as Free Roam & Livery Designer, before discovering your favourite real-world routes. Take your newfound skills onto the latest routes of Train Sim World 6 by purchasing Standard, Deluxe or Special Edition. Certain features of the game, including online communication and other online features, may not be accessible by Xbox child accounts. At Xbox, “child” means players under the age of 13, unless local laws specify differently. Please note: Because of the capabilities of the Xbox One family of consoles (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) and Xbox Series S consoles, players on these platforms can expect a different timetable and layering experience to suit the platform's performance. To find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre and search for 'Train Sim World 6 FAQ'.