Train Sim World is an immersive first-person simulator perfect for everyone, with complete in-cab interactivity, accurate detail on locos, real-world routes and hours of gameplay. Take to the rails with the brand-new Train Sim World 2020 and find everything you need to master new skills. Includes a collection of real-world routes fight your way up Germany’s Spessartrampe incline, navigate the underground station at New York Penn or gape at the wonder of Manchester’s Victoria Station – and on every route you’ll find true-to-life regional signalling systems and a brand-new set of challenges. Start your journey today! Collector’s Edition – Features two additional routes! Experience California Dreamin’ railroading-style with Train Sim World: Peninsula Corridor and explore the picturesque vistas of one of Germany’s oldest railways with Train Sim World: Ruhr-Sieg Nord.