[Early Purchase] Visions of Mana
Early purchase bonuses: ・“Guardian Garment” outfit for Val. ・“Starter Pack”: A set of items that can be used to boost the amount of experience points and lucre earned for a fixed time. *These items will be gifted to customers who purchase the game before 16:59 BST / 08:59 PDT on September 30th 2024 Visions of Mana is a brand new title in this series revolving around the sacred sword and mana. The protagonist Val and his childhood friend Hinna, the newly appointed Alm of Fire, set off on a journey to the Mana Tree. This game’s iconic vibrant and vast semi-open field contains adorable yet ferocious monsters, allowing you to enjoy swift three-dimensional battles using the power of the Elementals. Through adventures with friends met along the way, they start to see the truth about the world. Must we accept our fates? A new “Mana” tale begins here as a classic fantasy series returns to its roots. ▸Bold graphics full of characteristic “Mana” flair The characters journey across a vibrant world alive with spirits. ▸Exploring the world Explore the vast, semi-open field that stretches as far as the eye can see. Traverse the environment quickly and safely with new companions, the “Pikuls” ▸Harness the power of the Elementals In this game, you will fight enemies using weapons that house the power of the Elementals. Change between different classes and characters to suit your playstyle and enjoy combat that has evolved both three-dimensionally and strategically. ▸ Breathtaking and immersive soundtrack A total of 100 background music tracks by a talented team of creators who have worked on countless tracks throughout the series. The music in field areas feature interactive music, heightening the mood for adventure.