Girls of the Tower
Girl squad assembled! Conquer the tower in this auto chess adventure! In this adventure, you can recruit over 70 unique companions across 17 races and classes, including orcs, archers, assassins, dwarves, elves, mages, and more. Build your ultimate team by combining their abilities and synergy. Adapt your squad’s gear, formation, and composition to counter different enemy types. Every battle requires smart strategy and careful planning. Between battles, visit the town to purchase, craft, and upgrade equipment. You can also trade for profit, take on side quests, and earn valuable rewards. Multiple heroines, each with their own storylines and unique branching plots, await you. Discover different narrative paths and enjoy the daily lives and interactions between the girls along the way.