Thief in Cafe
CAFE OWNER SIMULATOR: Open your dream restaurant at FPP. Create a unique exterior and interior, hire the best workers and chefs, create a place where people will love to eat, spend time and spend their money. Simulation of the restaurant business. We were inspired by sandbox and simulation games, where players can create something of their own, set up processes, develop their creation, put their soul into it and show their creativity. In Cafe Owner Simulator you have such an opportunity, our goal is to give the world a game - in which everyone can realize his dream and open his own restaurant business. THIEF SIMULATOR: Become the real thief. Steal in free roam sandbox neighborhoods. Observe your target and gather information that will help you with the burglary. Take the challenge and rob the best secured houses. Buy some hi-tech burglar equipment and learn new thief tricks. Sell stolen goods to the passers. Do anything that a real thief does! A good thief always observes his target. What's inside? Who lives there? What's your target day schedule? Find out when the house is empty and does it have nosy neighbours. Choose from lots of possible approaches to prepare the best plan. Many modern devices available in Thief Simulator might come in handy with gathering intel about your target and it's neighbourhood.