The Sinking Forest - 沈んだ森
A Japanese survival horror game full of tension, drama, and violence. If you like psychological horror games with exploration, puzzles, and limited resources, you'll enjoy an intense experience where every decision can mean the difference between finding Sayuri or getting lost in the forest forever. You play as a young man searching for his sister in a remote Japanese village surrounded by ruined temples, flooded passageways, and fog-covered paths. What begins as a simple family search slowly turns into a nightmare filled with tension, violence, and painful discoveries. Inspired by Japanese psychological survival horror, The Sinking Forest combines exploration, challenging puzzles, and survival combat with limited resources, where Japanese folklore becomes pure horror. Built in Unreal Engine 5, the game invites you to explore abandoned houses, shrines overgrown with weeds, and withered cherry trees. An oppressive atmosphere surrounds you, as haunting taiko drums and tense string compositions echo through the fog and follow your every step.