The Last Campfire
DISCOVER A PURPOSE The Last Campfire is an adventure, a story of a lost ember trapped in a puzzling place, searching for meaning and a way home. ON A JOURNEY Travel deeper into the lands beyond the dark forest and overcome the adversities before you. UNCOVER A WORLD Discover beautiful wilderness filled with lost folk, strange creatures and mysterious ruins. LIGHT THE LAST CAMPFIRE Find hope and carry it with you on your Journey to light The Last Campfire. FROM A SMALL STUDIO A unique tale from Hello Games and the creative minds behind LostWinds.