The Golf Club 2019 featuring PGA TOUR
Game contains In-Game Purchases Do you have what it takes to win PGA TOUR’s FedExCup? Compete in the all new officially licensed PGA TOUR Career mode. Play on famous courses like TPC Boston, TPC Sawgrass and more. Show off your skills as you take part in PGA TOUR events such as the Shriners Hospitals for Children Open, the John Deere Classic and the Waste Management Phoenix Open. Take on Career Rivals throughout the season for that extra challenge and promise of reward.