Rise to fame and fortune in the largest, most dynamic golf game ever created. Assemble and join online Societies with friends, compete in tournaments, and earn money to climb the ranks in golf’s largest gaming community. The Golf Club 2 offers a dynamic, single-player Career mode, infinite hours of interactive golfing with online opponents, a new and improved course creator, cutting-edge swing mechanics, and a host of brand new, lush environments - all blending together seamlessly to create your dream golfing experience.